close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם מיניבר יכול לסייע לכם בדיאטה לקראת הקיץ? בהחלט כן

מערכת שורשט תמוז, תשעט12/07/2019

רכישת מיניבר של מים הופכת את פעולה המזיגה והשתייה לפשוטה כל כך, עד שהיא נעשית ללא כל מאמץ

תגיות:
בעונה החמה שתיית מים היא פעולה שמוטב לעשות אותה כמה שיותר. המים מצננים את הגוף ואנשים מרגישים עירניים ובריאים יותר, כאשר הם שותים מים על בסיס קבוע. רכישת
מיניבר של מים הופכת את פעולה המזיגה והשתייה לפשוטה כל כך, עד שהיא נעשית ללא כל מאמץ. אך האם מלבד צינון הגוף, מיניברים יכולים לסייע גם בכל הקשור לדיאטה לקראת העונה החמה? כדאי לבדוק.
כיצד מים יכולים לזרז תהליכי הרזיה

אנשים בעלי עודף משקל וכאלה הנאבקים במשקל במשך שנים, מתקשים מאוד להקנות לעצמם הרגלים נכונים של אכילה ושתייה. אחד מהדברים הפשוטים להתרגל אליהם, הינו שתייה של מים כאשר מיניבר יכול מאוד לעזור בעניין זה. כאשר מדובר בפעולה פשוטה, שאינה דורשת כמעט מאמץ, היא גורמת לאדם הנמצא בדיאטה לחזור עליה שוב ושוב ובמיוחד בחודשי הקיץ שבהם אנשים צמאים ממילא הרבה יותר מבכל תקופה אחרת.

שתיית מים בכמות רבה ממלאת את הגוף, היא אמנם לא ממלאת את הקיבה ולא ניתן לבסס תזונה על מים, אך ללא ספק שתייה של כוס מים בזמן של "חשק לנשנש משהו", עשויה לדחות את הרצון לאכול בזמן מה ואולי אפילו להעלים אותו לגמרי. ברי מים הנמצאים בבתים, מעודדים שתייה מרובה ועל כן יכולים לסייע בהעלמת הצורך לאכול מזונות וחטיפים קטנים שאינם עוזרים לתהליך ההרזיה.
באופן כזה, מיניבר הוא גורם חשוב בדיאטה עצמה כיוון שהוא מכוון את הגוף להתמקד רק ברעב האמיתי, כזה הדורש אוכל של ממש, כאשר בשאר הזמן ניתן לשתות מים ללא הגבלה ובלי שום בעיה מתוך בר המים הנמצא במטבח.

ברי מים במקום העבודה מסייעים אף הם לדיאטה
כמובן שאף אחד לא נמצא בבית 24 שעות ביממה ומרבית האנשים מבלים בעבודה חלק ניכר מהיום, לכן רכישת מיניבר עבור מקום העבודה היא החלטה נבונה ביותר. גם אם בר המים אינו נמצא ממש בתוך המשרד שלכם, סביר להניח שהוא יימצא במטבח המשותף אשר איננו רחוק. הליכה אל בר המים ובחזרה מספר פעמים ביום תעלה את כמות הצעדים שאתם עושים וכמובן – תעודד אתכם לשתות הרבה מים ולזרז את תהליך הירידה במשקל, בזכות כל אותם הגורמים שצוינו קודם.

האם מיניבר הוא הדרך היעילה והבריאה ביותר לצריכת מים בכמות גדולה?
ישנם אנשים המעדיפים לשאת לכל מקום בקבוק מים ולשתות ממנו בזמן שהם צמאים. נגישות אל מיניבר במקום העבודה ובבית, מאפשרת מילוי מחדש של בקבוק המים הצמוד והתמדה בפעולת השתייה המרובה והמבורכת.
הדרך הישנה של סחיבת בקבוקים ממקום למקום, אינה מיטיבה עם הסביבה והיא גם מקבעת את הרעיון של שתיית מים בכמות מוגבלת, בשל גודלו של הבקבוק ה"מקורי". מוטב לקנות בקבוק רב פעמים שניתן לשטוף במדיח, ולמלא בתוכו מים מתוך בר המים הביתי או מזה שבמשרד וכך להרוויח תרומה לאיכות הסביבה וירידה במשקל באופן מואץ.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה